• Δείτε τις παρουσιάσεις των Εκπαιδευτικών και τις δημιουργίες των Μαθητών (από τα Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων) που έγιναν στο Παύλειο Πολιτιστικό Κέντρο Βέροιας (Μεντρεσέ Τζαμί), στη Γιορτή Λήξης τον Μάϊο του 2019!
  • Έκθεση φωτογραφιών από διάφορους χώρους του σχολείου μας, καθώς επίσης και από ελικοπτεράκι (drone) ...
  • Η επιμόρφωση Β2 επιπέδου Τ.Π.Ε. συνιστά προχωρημένη επιμόρφωση σε θέματα εκπαιδευτικής αξιοποίησης Τ.Π.Ε. και απευθύνεται σε Εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλων των κλάδων και ειδικοτήτων.
  • Επιτυχίες του Σχολείου μας, Αθλητικές διακρίσεις, Θεατρικές παραστάσεις, Έπαινοι, Αριστεία - Βραβεία!
  • Οργανώστε το χρόνο σας! Μπορείτε να κατεβάσετε και να εκτυπώστε το ετήσιο ημερολόγιο μας (2024-2025)! Χρήσιμο για όλους ...
  • Οδηγίες για την υλοποίηση των προγραμμάτων εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης: Σύγχρονης & Ασύγχρονης
  • Μπορείτε να βρείτε δράσεις της ΔΔΕ, ανακοινώσεις, αποφάσεις ΠΥΣΔΕ, σχολεία, εκδηλώσεις και πολλά άλλα (http://dideimathias.gr) ...
  • Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο. Διαθέτει υπηρεσίες σε σχολεία, καθηγητές και μαθητές όπως: E-mail, Φιλοξενία ιστοσελίδων, πύλη, Σχολική εφημερίδα & περιοδικά, Εκπαιδευτικά κανάλια και βίντεο, ραδιόφωνο, κόμβο ενημέρωσης για την ασφάλεια στο Διαδίκτυο και πολλά άλλα ...
  • Δείτε τις ερευνητικές εργασίες (από το 2013 - 2014) & τις ερευνητικές δημιουργικές δραστηριότητες (από το 2018-2019) και μετέπειτα, που έγιναν στο σχολείο μας, στις (Α' & Β') τάξεις του Λυκείου!
  • Χρήσιμοι οδηγοί (tutorials) σχετικά με το Πληροφοριακό Σύστημα MySchool ...
  • Ενημέρωση υποψηφίων (μαθητών και αποφοίτων), σχετικά με: Αιτήσεις - δηλώσεις Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ,Βαθμολογικά Κέντρα, Ειδικά Μαθήματα, Στρατιωτικές - Πυροσβεστικές - Αστυνομικές σχολές, Εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση με το 10%, Βάσεις, Πρόγραμμα Πανελλαδικών, Εισαγωγή διακριθέντων Αθλητών ...
  • Η Ψηφιακή Εκπαιδευτική Πλατφόρμα e-me για μαθητές και εκπαιδευτικούς είναι ένα ασφαλές ολοκληρωμένο ψηφιακό περιβάλλον (ασύγχρονο), για τη μάθηση, τη συνεργασία, την επικοινωνία και τη δικτύωση όλων των μελών της σχολικής κοινότητας.
  • Πλατφόρμα ασύγχρονης ηλεκτρονικής μάθησης (e-class)! Απαραίτητη σε εκπαιδευτικούς και μαθητές. Υποστηρίζεται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο ...
  • Διαβάστε τα τελευταία νέα μας σχετικά με τη συμμετοχή του σχολείου μας, στα προγράμματα Erasmus+.
  • Η σχολική μας εφημερίδα! Περιοδική έκδοση των μαθητών μας, σε συνεργασία πάντοτε με τους καθηγητές τους ...
  • Αθλητικές δραστηριότητες - εκδηλώσεις, Σχολικοί αγώνες, Πανελλήνια ημέρα σχολικού αθλητισμού ...
  • Σχολικές Εορτές & Εκδηλώσεις γεμάτες Αναμνήσεις, από τους μαθητές του Σχολείου μας, σε συνεργασία πάντοτε με τους καθηγητές τους ...

   Omada Rompotikhs 3o Gel Veroias kadro1 18 04 2019

    Στα πλαίσια των μαθημάτων: (α) Εφαρμογές Πληροφορικής και (β) των Ερευνητικών Εργασιών, ασχολήθηκα με την εκπόνηση μιας εργασίας, με θεματικό πεδίο, αυτό της Ρομποτικής. Πρωταρχικά, θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Διευθύντρια του Σχολείου κ. Καρακώστα Α., καθώς και τον Καθηγητή Πληροφορικής κ. Χατζηλάμπρου Ν. για την καθοριστική συμβολή τους, στην απόκτηση του κιτ ρομποτικής LEGO MINDSTORMS Ev3.

   Το εν λόγω κιτ, αποτελείται από πολυάριθμα εξαρτήματα, τα οποία κλήθηκα να ομαδοποιήσω και κατόπιν να συναρμολογήσω για την κατασκευή του εκάστοτε ρομπότ, έχοντας ως μοναδικό οδηγό τη φαντασία μου και κάποια εγχειρίδια από τον υπολογιστή.

   Η αρχική ιδέα, ήταν η κατασκευή ενός ρομποτικού ελέφαντα ο οποίος θα μπορούσε να μιμηθεί άρτια τις κινήσεις αλλά και τις αντιδράσεις σε διάφορα ερεθίσματα ενός ελέφαντα! Το εγχείρημα δεν κατέστη δυνατό, λόγω ελλείψεως βασικών απαιτούμενων εξαρτημάτων (κινητήρες, γρανάζια, αισθητήρες, κ.α.).

    Ως εκ τούτου, προχώρησα στην κατασκευή ενός ρομποτικού σκύλου, η οποία στέφθηκε από επιτυχία. Το τετράποδο ρομπότ-σκύλος, είχε τη δυνατότητα κίνησης (ποδιών και ουράς) και μίμησης των ήχων του σκύλου, σε συνδυασμό με άλλες ρομποτικές κινήσεις όπως λόγου χάρη, κίνηση σε προδιαγεγραμμένη κατεύθυνση με τη βοήθεια αισθητήρων αφής και χρώματος. Η συγκεκριμένη κατασκευή όμως έθετε κάποιους περιορισμούς, η κίνηση δεν επιτυγχάνονταν με απόλυτη ακρίβεια και δε διέθετε θέσεις τοποθέτησης περισσοτέρων αισθητηρίων, που θα του επέτρεπαν να εκτελεί πιο σύνθετες εργασίες.

    Για τους ανωτέρω λόγους, οδηγήθηκα στην κατασκευή ενός πιο απλοϊκού ρομπότ, που θα ήταν πιο εύχρηστο και λειτουργικό. Στο νέο ρομπότ έχουν ενσωματωθεί οι παρακάτω αισθητήρες:

  • χρώματος
  • αφής (2)
  • απόστασης
  • γυροσκοπίου

που του δίνουν τη δυνατότητα, να εκτελεί πολύπλοκες λειτουργίες όπως: εντοπισμό εμποδίων και την αποφυγή τους σε ορισμένη απόσταση. Επιπρόσθετα, το ρομπότ διαθέτει προσαρμογέα στυλό, με το οποίο μπορεί να σκιαγραφεί σχήματα, γράμματα, αριθμούς.

Σε αυτό το σημείο, νιώθω την ανάγκη να ευχαριστήσω το συμμαθητή μου Γιαννακοβίτη Αντώνιο, για την πολύτιμη συμβολή του στην κατασκευή του ρομπότ.

Omada Rompotikhs 3o Gel Veroias kadro2a 18 04 2019

Omada Rompotikhs 3o Gel Veroias kadro3 18 04 2019

Κάντε κλικ στην παραπάνω εικόνα,

για να δείτε τα σχετικά βίντεο ...

 

Δουπιακιώτης Πασχάλης

 

Αυτήν τη στιγμή επισκέπτονται τον ιστότοπό μας 22 επισκέπτες και κανένα μέλος

  • Επισκέπτες 4
  • Άρθρα 1310
  • Δικτυακοί Σύνδεσμοι 367
  • Εμφανίσεις Άρθρων 1115792